16.3.07

And so it begins...


bloq, ή αλλιώς "Αγαπημένο μου ημερολόγιο"; Όχι δα... μάλλον θα του ταίριαζε πιο πολύ ένα όνομα σαν το "writtings on the wall", ένας "τοίχος", ένας δικός μας εικονικός "τοίχος" στον οποίο ζωγραφίζουμε σκέψεις, θυμό, κριτικές, απογοητεύσεις, χαρές, μαλακίες, επιτυχίες, πόνο, εντυπώσεις, αδυναμίες...

Είναι πολύ περίεργο να γράφεις τις σκέψεις σου κάπου τελικά. Δεν το έκανα ποτέ η αλήθεια είναι, πάντα φρόντιζα να τα κρατάω όλα μέσα μου καλά κλεισμένα και να πετάω το κλειδάκι πολύ πολύ μακριά, τόσο μακριά που ούτε εγώ δεν θα το έβρισκα. Δεν ξέρω γιατί είμαι εδώ αλήθεια, το μόνο που ξέρω είναι ότι και τα πιο μεγάλα ταξίδια ξεκινάνε με ένα απλό βήμα... Εύχομαι σήμερα να έκανα το πρώτο...


Share/Save/Bookmark

2 comments:

Unknown said...

Είναι πράγματι πολύ περίεργο να γράφεις τις σκέψεις σου και να αποτυπώνεις τα συναισθήματά σου σε κάτι σαν αυτό (το blog)... Είναι όμως και λυτρωτικό. Θα το αγαπήσεις θα δεις, θα γίνει κομμάτι σου, θα με θυμηθείς.
Χαίρομαι απίστευτα που αποφάσισες και εσύ τελικά να μπεις σε αυτόν τον κόσμο... Καλά ταξίδια φίλε μου

Georgia said...

Καλωσόρισες!!! Έχει δίκιο ο narita, θα γίνει κομμάτι σου! Καλά blogoταξίδια κι από μένα λοιπόν!